HOM i Valisère

W latach 80-tych firma triumph International zakupiła firme produkującą ekskluzywną bieliznę męską HOM, która od tego czasu jest znakiem firmowym. Główna siedziba mieściła się w Marsylii. Na początku 2015 r. HOM został sprzedany austriackiej grupie Huber, ponieważ Triumph chciał usprawnić swoje własne portfolio. Valisère jest etykietą dla produktów z wyższego segmentu, która od 2007 r. stała się dostępna również w Niemczech i była używana głównie do luksusowej bielizny. Od 2014 r. Triumph International nie używa już marki Valisère na rynku europejskim. Zamiast tego firma koncentruje się na Triumph Essence w segmencie premium, jednak nie rezygnuje z wyprzedaży typu Triumph outlet

Triumph outlet w wielkim sklepie

Produkty Triumph są dystrybuowane zarówno za pośrednictwem partnerów handlowych i domów towarowych, jak i w prywatnych sklepach. Do końca 2011 r. firma zbudowała sieć 2000 sklepów w 120 krajach, z czego 800 to prywatne sklepy, 450 to franczyzy, a 850 sklepów prowadzi z innymi partnerami. Firma jest jednym z największych sprzedawców bielizny w Niemczech ze względu na liczbę oddziałów. Największy oddział pod względem powierzchni handlowej został otwarty w Galerii Centrum w Dreźnie w 2012 r. i można się w nim załapać na największe wyprzedaże Triumph outlet Ponadto Triumph International prowadzi kilka sklepów internetowych. Zostały one opracowane przy użyciu dostawcy usług realizacyjnych, który jest częścią Arvato